Pages

Follow Me ^.^

Saturday, May 21, 2011

Cetusan Rasa Hati

Hurm.. Dugaan.. Ujian.. Sepatutnya ia menjadikan aku kuat. Tapi aku rasakan semangat aku semakin luntur, semakin lemah. Perlukah untuk aku berputus asa? Semakin aku mencuba, semakin sukar untuk aku bernafas. Semakin jauh aku berjalan, semakin lemah dan longlai kakiku. Semakin aku cuba untuk menghadapi dan menerima kenyataan, semakin kuat hati aku menafikan.. Perlukah untuk aku berputus asa? Perlukah aku berserah? Bahagiakah aku jika aku mengalah? Tenangkah aku bila orang lain menderita di atas kebahagianku? Ah, balik-balik orang lain. Adakah mereka fikirkan tentang aku? Kenapa perlu fikirkan tentang orang lain, wahai hati? Kenapa? Entah. Mungkin bahagia itu bukan milikku. Lepaskanlah, Hanim. Redhalah dengan kehendak takdir. Tidak, belum masanya. Aku belum bersedia untuk merasai kehilangan itu. Kalaulah aku boleh lepaskan dengan ikhlas.. Kalaulah....... Tabahlah, wahai hati..

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

4 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

napa yang>>xmoh nagis2..tpi kadang2 nangis pengubat luka kan..jom tengok cite nur kasih lagi leleh

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

merahitujambu
masa nangis tu je ubat luka... pastu sedih balik.... ='(

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ada hidup..datang dan pergi..

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

anies
begitulah kehidupan... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat