Pages

Follow Me ^.^

Friday, May 6, 2011

Adeh.. Ke-malu-an!!!

Image Hosting by PictureTrail.com


Tadi time balik keje aku singgah Maybank, nak keluar duit. Ikutkan malas, tapi duit dalam wallet dah tinggal tak sampai RM10, aku singgah la jugak *padahal tujuan keluarkan duit tu nak beli kasut hehe..* So dah sampai depan pintu Maybank, aku pun tolak la pintu tu. Tapi tak terbukak. Aku tolak lagi sekali, tak terbukak jugak. Dalam hati aku, "apehal nih?" Lepas tu aku nampak kat pintu tu tulis tarik, aku pun tarik la.. Tak boleh jugak. Tarik lagi sekali, pun takde pape..... Aku dah pelik.... Kat tepi tu dah la ada dua brader tengah sembang atas motor, ada la dalam semeter dua. Lepas tu aku nampak dorang tunjuk pintu SEDERET KE DEPAN daripada pintu tadi. Aku sengih je, terus masuk kat pintu tu. Nak tau kenapa aku tak dapat masuk??? Rupanya pintu tu pintu yang betul-betul bank punya, yang ada kaunter tu. Memang la tak boleh bukak, bank dah tutup waktu-waktu macam tu. Macam mana aku boleh tak perasan ha? Kan ke dalam tu gelap je..... Ya Allah, malu gilerr aku dengan dua brader tuuuu..... Rasa macam nak menyorok dalam mesin ATM je! Huhuhuhu...... Kat mana ntah fikiran aku masa tu.. Sengalll betul!!! Lepas je keluar dari Maybank, cepat-cepat aku jalan. Maloooo...... Tapi bila ingat-ingat balik, kelakar pun ye.. Hahaha.. Mengong!

Image Hosting by PictureTrail.com

14 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Nyza Nurul said...

hehehe...nyza penah kena lagi malu..sbb salah tolak pintu..kat bank kan selalu 1 jer pintu yang leh tolak..ni p tolak sebelah tu...tolak punye tolak xterbukak..tarik pun sama..last-last guard yang tolong bukakn..huhu..malu nyerr...

merahitujambu said...

wahahaha.. cik hanim ni buat lawak laa..adeh..x sbr beli kasut ke tu??hehehehhe

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Nyza Nurul
Malu giler kan.. Hahaha..

merahitujambu
Adeh.. Tak tau la.... Pikiran melayang ke mana ntah.... Padahal dah banyak kali kot pegi sana... Hahaha....

puanbee said...

hanim lama tk nampak huhu tk leh bace netri ...rabun !!

merahitujambu said...

jgn laa kecewa ye..nanti ada rezeki buat contest lagi yee


bagi alamat no tepon nama penuh..saja nk simpan

merahitujambu said...

email dkt sy..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

puanbee
Hai kak bee.. Busy sikit sekarang hehe.. Kenapa tak boleh baca??

merahitujambu
Hehe memain je.. Biasa la menang-kalah.. Oke.. =)

Ati Masrif said...

fenat sgt kot...

atau..

atau...

saje-saje minat dgn brot tu kot

hehe...jgn mare :)

SyedGraphiX said...

HAHAHAHA. segan gilaa! malu jew.. keh keh. boleh plak nak masuk bank time da malam

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Ati Masrif
Ye kot fenat. Tak pun berangan.... Tapi yang minat tu bukannnnn hehehe....

SyedGraphiX
Hehehe.... Jangan la menambahkan maloooo itu....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

takpe la pintu jer.. kita dulu malu sendiri dpm mesin ATM sebab konpius.. ada setengah touch screen.. ada setengah yg picit2 kat button.. igt touch screen.. punya dok touch tak keluar2. tp malu sendiri je org tak nampak

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

THE LEKAT LEKIT STORY
malu sendiri oke lagi..... malu depan orang yang rasa nak jadi halimunan jap hehehe...

De Mois said...

Amboi..dah lama tak jenguk blog ni. Tau2 dah ramai follower dah noo. Well done..SS pulak yang ke-malu-an ni. Hehe...


Revolusikan hidup dengan SuaraSendiri

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

De Mois
Hehe.. Apa pulak.. Follower SS bukan jauh beza sangat pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat