Pages

Follow Me ^.^

Saturday, April 9, 2011

Segmen Weh! Kalau Aku Bukan Belogger

Segmen! Ops kali ni bukan segmen Abg Ben, tapi Abg Zam. Saja je nak join.. Jom join ramai-ramai..

Image Hosting by PictureTrail.com

Nak join klik banner ye..


Oke, let's start *ceh speaking konon..*

Kalau aku bukan sorang blogger, aku akan online kat Facebook dan akan sibuk cari application yang best-best. Game?? Oo aku bukan kaki game online. Aku memang suka main game, tapi game online aku tak layan sebab nanti ketagih susah oke! Laptop pun takde, sangat susah la kalau ketagih kan. Selain tu, aku mungkin akan merayap ke shopping complex dan tengok wayang *sekarang pun selalu je merayap padahal haha..* Hujung minggu aku jarang online pun sebenarnya.. Nak menghabiskan quality time dengan insan tersayang giteww.. *poyo* Oke la, tu je kot.. Idea dah takde walaupun diseru-seru macam lagu Misha Omar tu. Chowz........

Image Hosting by PictureTrail.com

24 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Abang Zam said...

hahaha..abang pun tak main game online..sucks sebab nnti addict..haha

abang pun suka tgk wayang..! haha

thangs juin! nanti abang review okay? hehehe

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Abang Zam
Waa ada persamaan pulak ye.. Kita serupaaa lalalalalala~~ hehe.. Tq jugak sudi menyinggah belog saya ni.. =)

Chekgu Azrine said...

salam singgah dari segmen abang zam

http://azrinzfamily.blogspot.com/

Sarah Sayuri Hartnett said...

salam singgah baca.....

ta suka games online eh...

Rafi Nilhan said...

salam..
singgah dari segmen TFA :)

nadiemsharmz said...

golek2 dari segmen abg zam kebabommm tue...hehhee,...hepi bloging...hepi weeken....lalalalalal

mai la umah kite jgk ek...

puanbee said...

zura akk dah buat review nyer

http://puanbee.com/segmen-puanbee-review-blog-mahzura/

tapi blog zura dah lengkap heee

akulahct said...

dtg dr blog Abg Zam....
same lah kite.. bkk fb jek,,,

Revablogspotlive said...

ai dtng dr blog abg zam..
ai dah ter-addict dgn gameonline!!!
huwa!!!

tp skrng tgh cari ubat sbg penawar..
hehe3..nak sponser x ubat?? keh3

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Chekgu Azren
Thanx singgah.. ^.^

Sarah Sayuri Hartnett
Yea kita sama.. ^.^

Rafi Nilhan
Tq.. ^.^

puanbee
Yea saya terjah..

akulahct
Kaki fb yee.. Hehe..

Revablogspotlive
Ayok tak tau.. Hehe.. Ubatnya line berukband yang lembab ngalahkan siput.. Confirm give up nak main game hehe..

Novelgurl said...

sy men game on9 ! ngee~

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Novelgurl
Tak ketagih ke? Hehe..

LadyComot said...

suka gak main game.. tp hari2 main boringkan..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Lady Comot
Tau takpe.. Asyik kena cari yang baru kalau tak nak boring..

aliarosli said...

suke men game

tapi takmo online

sebab ti bandwidh bb habis payah

♥sophie♥ said...

jarang main game,, skang tak langsung ! hiihi
hello singgah and follow sini !
dr blog abg zam :D
http://sophieeliscape93.blogspot.com/2011/04/segmen-weh-kalau-aku-bukan-belogger.html

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

aliarosli
Betul gak tu.. =)

♥sophie♥
=)

FaKArePa!n said...

wah.. mantap ni.. kaki online gamer.. hehe

Jom baca..
Setahu Aku Susuk Tu Haram !!

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

FaKArePa!n
Eh2 sape? Saya bukan hehe..

Puanbee2 said...

hanim akk tag kamu join giveaway

http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/04/izzlornacom-1st-special-giveaway.html

kakyong said...

kakyong singgah dari blog Bee.. ;)

wah, kira hebat juga ni, x de lappy tp gigih juga berblog.. tahniah..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Puanbee2
Wah nak join la.. Tq kak =)

kakyong
Tq ye sudi singgah.. =)

Gigih tak gigih la.. Dah minat hehe.. Tq.. ^.^

Hafriz Mohamad said...

Kalaulah aku blogging sejak lahir lg.. kan bez? hihik.. :P

Mat said...

kalau blogger pun gi tengok wayang jugak hari ahad kan. kan. kan.

hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat