Pages

Follow Me ^.^

Monday, April 11, 2011

Nak Letak Tajuk Apa Ni Eh???

Hari ni hari pertama kat tempat keje baru.. Perghhh sangat penat oke! Pagi belajar buat keje sikit-sikit, lepas rehat ada induction.. Dengar, dengar dan dengar.. Sangat mengantuk, sampai berapa kali ntah aku menguap.. Nak jenguk handphone pun tak sempat, pegang apatah lagi.. Nak update blog, bukak fb?? Kirim salammmmm....... Itu je pun aku buat hari ni.. Tapi mak aihhh dia punya penat tak tau nak cakap.. Ni pun mata layu je.. Aik! Takkan dah nak tidur pulak kan.. Tak pernah-pernah tidur awal camni, buang tebiat apa? Haha.. Waa ngantuknyaaaaaaa~~ Nak blogwalking pun tak dapat kot.. Sekadar singgah blog favourite je agaknya.. Esok ada induction lagi..... Bila pulak nak pegi buat akaun bank ni.. Haihhhh............

Image Hosting by PictureTrail.com

12 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

puanbee said...

haa kesian tk be bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian :)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

puanbee
Kesian je ke? Bagi la coklat ke hehe.. Banyak cekadak pulak..

Khuzrin Kamarudin said...

penatnya dia... hehehe..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Khuzrin Kamarudin
=)

merahitujambu said...

keje baru??kat mana??ok ke dpt suaikan diri tak?

My Love 3KU said...

cik zu...ko keje apa..?bila nak sambung belajaq semula..?hehehhee.....

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

merahitujambu
Yup! Kat jalan sultan ismail.. Ok kot hehe..

My Love 3KU
Aku keje credit management assistant.. Sambung belajar? Err tak tau hehe..

puanbee said...

kenapa dgn blog hanim nih ? saja wat satu kolum ke apa ?

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

puanbee
Kenapa kak bee? Camne boleh jadi 1 column pulak..

puanbee said...

haha cekadak cekudu lama tk dengar ayat tu ..meh ak bg cokelat cap mimpi nanti tau!!

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

puanbee
hehe lama gak tak dengar, tapi sekarang suka pulak nak guna.. =) coklat cap realiti takde ke? *banyak cekadar lagi hehe..*

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

*cekadak* salah pulak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat