Pages

Follow Me ^.^

Sunday, April 17, 2011

Aktiviti Hari Ini..

Image Hosting by PictureTrail.com


Hari ni aku jadi baby sitter anak buah aku yang paling bongsu.. Tengok je kecik tapi bila menjerit, mak aihh.. Jom layan gambar budak kecik ni.. Jenuh aku tunggu dia tengok kamera..

Image Hosting by PictureTrail.com

Hai.. Nama kita Darwisya..


Image Hosting by PictureTrail.com

Comel tak kita? Comel kan kan..


Image Hosting by PictureTrail.com


Image Hosting by PictureTrail.com


Image Hosting by PictureTrail.com

Kita suka Makcu jaga kita.. Hehe..


Image Hosting by PictureTrail.com

Tapi Makcu dengan Nenek suka cakap "amboi dia..." kat kita.. Kita pun nangis kuat-kuat..


Image Hosting by PictureTrail.com

Bila kita nangis, Makcu pun dukung kita.. Menjadi jugak trick kita supaya dapat dukung.. Hehehe..


Image Hosting by PictureTrail.com

Kita saja je buat muka sedih, biar dapat dukung lama sikit.. Hehe..


Image Hosting by PictureTrail.com

Bila kita dah penat Makcu pun bagi susu, tidurkan kita....

Image Hosting by PictureTrail.com

10 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

aNis sHazLiN said...

wah...ade tokoh jadi ibu mithali ni...hehe.. anis xreti layan budak...gerammm! huhuhu

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Ada tokoh?? Ni pun cam dah nak pengsan hehe.. Tak dapat bayangkan orang anak ramai2 tu.. =.=")

ana anisah =p said...

ini budak suda bikin saya geram !

comel gila . he3.

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

ana anisah =p
Geram kan.. Tadi dah gigit pipi dia hehe.. =)

merahitujambu said...

alahai comelnyaa laa kamo ni dak tecik oi..hehehehe...makcik buli ye..hehehehe

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

merahitujambu
Tima kasih kata saya comel.. Eh2 macam ada orang perasan pulak hehehe..

aNis sHazLiN said...

hanim kne tag!

http://leenshah.blogspot.com/2011/04/ruby-dress-giveaway.html

puanbee said...

comel ..geram tengok bebudak besar nih

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

aNis sHazLiN
dah singgah... tapi tak sempat lagi nak joinnn.... hehehe... nanti saya join yeee.... =)

puanbee
tengok la mek sedara dia.... hahaha perasan gilerrrr..... yup2... geram sampai rasa nak gigit2 je.... =)

waN Mohd Salim said...

follow sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat