Pages

Follow Me ^.^

Tuesday, March 1, 2011

Tetamu Tak Diundang

Di suatu pagi/petang yang tenang....

Ting tong......

Tetamu tak diundang dah datang dah...... Kataku dalam hati. Ops! Ni bukan cite rekaan ye. Tetamu tak diundang yang aku maksudkan adalah SALESMAN/SALESGIRL. Kat pintu ofis dah terang-terang ada pelekat yang tertulis 'JURUJUAL DILARANG MASUK/NO SALESMAN' tapi dorang tekan jugak loceng. Tak pun ketuk pintu. Dorang ni memang diajar supaya buat tak paham bahasa eh? Aku tak bukak kang serba salah sebab pintu cermin, dah terang-terang dorang nampak aku dok tercongok dalam ofis ni. Kalau bukak kang nak kena dengar pulak dorang bebel panjang-panjang. Bila cakap tak nak, yang oke tu oke la, terus pegi.. Yang tak reti bahasa?? "Kak, amik la satu kak.." Aku kata, "tak nak, takpe la.. Kat rumah dah ada ni.." *sememangnya benda alah yang dia jual tu dah ada kat rumah* "Tu kat rumah, ni yang lain kak.." Haihhhh...... Memang tak paham bahasa..

Image Hosting by PictureTrail.com
Terang dan jelas kan??

Image Hosting by PictureTrail.com

0 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat