Pages

Follow Me ^.^

Thursday, March 31, 2011

Ouch!!! Sakitttt!!!

Malam semalam aku tengok drama melayu kat TV9. Tajuk apa ntah, tak ingat pulak *Tak, tak. Bukan tak ingat. Tak tau pun sebenarnya. Hehe..* Korang ada tengok tak? Pelakon utama, Aqasha, Nabila dengan Aaron Aziz. OMG Aaron Aziz ada mesti la aku nak tengok kan. Cite bermula dengan babak Aqasha hantar Nabila ke stesen bas. Dorang dah nak kahwin, so Nabila ulang alik dari Penang ke KL untuk uruskan hal-hal majlis kahwin dorang la. Dipendekkan cite, Aaron Aziz dengan Nabila ni satu tempat keje dan pernah bercinta, tapi dah putus sebab perangai Aaron yang baran dan kuat cemburu. Lepas tu Nabila jumpa Aqasha sampai la buat keputusan nak kahwin. Biasanya bila dah kahwin, sorang isteri mesti la ikut suami kan. So Nabila pun mintak berhenti keje yang menyebabkan Aaron tak puas hati. Bila Nabila dah berhenti keje dan nak balik KL, Aaron upah driver bas yang selalu Nabila naik tu untuk berhenti kat mana-mana supaya dapat bertembung dengan Nabila *konon-konon bas rosak.* Lepas tu si Aaron ni bawak Nabila ke satu kawasan hutan *dah la malam, sape je boleh tolong??* dan belasah Nabila kat situ. Dia belasah pakai kaki tuuu.... Aku pun macam... "Ouch! Sakit la!" bila Nabila jerit-jerit sakit. Lepas tu dia bukak seluar Nabila, so aku ingat dia nak rogol. Tapi rupanya dia pegi sula Nabila sampai mati guna peralatan besi untuk repair kete ke tukar tayar ntah. Aku rasa babak ni sangat buat aku terganggu, sebab macam real. Sambil-sambil tu terkeluar gak dari mulut, "Ee sakit la b***h!" Huwaaaa aku tak boleh lupa babak tu, terbayang-bayang je dalam kepala aku ni.. Memang la tak tunjuk betul-betul tapi lepas tu ada tunjuk yang besi tu dah basah dengan darah Nabila. Sakit kot!! Kejam gilerrr....... Huhuhu.......

Image Hosting by PictureTrail.com

15 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

LAYAN GAK CITE NABILA NI..HEHEHE

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

merahitujambu
Sama la pulok hehehe.. =)

solo molo said...

kena tengok semula kat tonton.com nie...



jom sertai 5 blog paling kerap dilawati 2011...

entry terbaru >
http://solomolo.blogspot.com/2011/03/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

solo molo
Tengok, jangan tak tengok.. =)

man yusoef said...

tengok gak semalam cerita ni..actually TERtengok..mula tak phm cerita ni pasal ape..sbb tgk sekerat jalan...hahaha

p/s : sori sbb dah lama tak singgah blog kwn2

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

man yusoef
Ceh.. So dah baca entry ni dah paham la kan? Hehehe..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ooooo dasattttt

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

anies
Panjangnya oooo... Hehe..

Mah@mahu said...

Lakonan jer akak hehehehe bukan pukul betul pun..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

mah@mahu
Hehe.. Dah terbiasa menghayati cite..

Khuzrin Kamarudin said...

Hahhaaa.. kelakar..

Along Tapa said...

gila emosi ko tengok cerita tu..mesti ko siap terbayang ek cemana terburai keluor isi perut lepas kena tu...tak campur lagi dengan darah yang membuak-buak sampai membuatkan besi tu dipenuhi dengan darah...hihi..

Gorengbaek - Kenapa orang pompuan rajin dapat eksiden

Hangit Habis dah - April Fool...kondem tapi buat gak...

Kerat Senget - Beberapa perkara tentang blog yang kita taktau...

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Khuzrin Kamarudin
Huhu.. =P

Along Tapa
Ko saja je kan? =.=")

puanbee said...

hah bee tengok cerita tu..seram je masa dia tunjuk besi tu nasib tk tunjuk betul2 anak2 semua tengok tupun kakak duk tanya dia buat apa ibu heheee

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

puanbee
Seram kan kan? Nasib baik aaron aziz so takde la benci sangat. Hahaha gatai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat