Pages

Follow Me ^.^

Friday, February 25, 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL

Image Hosting by PictureTrail.com

Contest lagi. Contest ni aku tak pikir lama untuk join, sebab aku memang pencinta kucing walaupun aku tak bela kucing. Lagipun syarat-syarat penyertaannya mudah je. Kalau banyak cekadak syarat-syarat aku pun malas nak join hehehe... Contest ni anjuran apisv2. Korang kalau nak join pun boleh, takde hal punya. Jom tengok apa syarat-syaratnya....

SYARAT DAN PERATURAN

1. Letakkan gambar di atas di dalam blog anda bertajuk CONTEST KUCING PALING COMEL, kemudian link kan ke apisv3.blogspot.com

DONE!

2. Seterusnya letakkan/tangkap gambar kucing anda atau kucing jiran anda atau kucing di kedai pakmat mahupun kedai rostam tukang jait.

Gambar yang aku pertaruhkan adalah......

Image Hosting by PictureTrail.com
Ni kucing kawan aku.. Nama dia Bubu sebab bulu dia kaler kelabu..

dan gambar ni jugak..........

Image Hosting by PictureTrail.com
Eh? Kenapa macam sama je gaye.... Ada chemistry kot.. Hehe... Kucing ni aku tak tau sape punya, tapi dulu dia selalu datang rumah nak makan.. Sekarang tak tau dia kat mana, dah besar agaknya.... Dia selalu datang dengan adik-beradik dia lagi 2 ekor..

DONE!

3. Tinggalkan link contest anda di dalam komen di bawah

DONE!

4. Macam biasa, setiap peserta kena follow blog apisv3.blogspot.com ;)

DONE!

5. Akhir sekali, tag kan 3 orang member blog anda yang anda rasa diorang berminat untuk join.

Aku nak tag:
1. Anies
2. merahitujambu
3. Qaseh dalia adelia

DONE!

Gambar-gambar tambahan....

Image Hosting by PictureTrail.com
Tetibe aku rasa gaya kucing putih yang belakang tu comel... Entah apa la yang dia tengok tu..

Image Hosting by PictureTrail.com
Kurus jeee.... Tak cukup makan kot, tu yang datang rumah aku nak makan je keje.. Cian...

Image Hosting by PictureTrail.com
Duduk ala-ala sopan gitu..

Image Hosting by PictureTrail.com
Macam terkejut je ni...

Image Hosting by PictureTrail.com

Pemenang akan menerima RM50 berdasarkan gambar kucing mereka yang paling comel.
Good Luck;)

tarikh tutup: 30 April 2011

Image Hosting by PictureTrail.com

7 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

apisv2 said...

timeksh sbb join contest nie.;D
goodluck;)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

sama2.. tq =)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

waduhhhh.. kalu msk contest ni kalah kucing anies.. sbb kucing anies x montok, x menggiurkan dan x seksi awwww awwwww

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

takpe, masuk je... lain kucing, lain kemontokan dan keseksiannya............. hehheheh...

De Mois said...

Kerje mengkontest aje yea. Haha..

Revolusikan hidup dengan SuaraSendiri

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

De Mois
haha.. busan, tu pasal la.. =P

UniMeOw said...

wargghhh~~

knp ak lambat tgk n3 ni,,,lambat taw sal contest ni...sob3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat