Pages

Follow Me ^.^

Monday, February 14, 2011

Cara-cara Menjaga & Menyediakan Ruang Untuk Kucing Belaan

Mau share e-mel lagi. Kali ni ditujukan khas untuk sesiapa yang ada bela kucing berekor-ekor. Kalau rasa macam pening macam mana nak menjaga dan menyediakan ruang untuk kucing-kucing belaan yang banyak, boleh cuba cara ni.. Dijamin jimat duit, jimat ruang. Hehehe.. Layannnn......

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

*Rasa macam nak geget je 'dorang' ni.. Geram geram geram..*

Image Hosting by PictureTrail.com

10 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

ya ALLAH..comelnyaa lah..geram..rasa nk gomol2 jee kucing ni..save ckit kan ahahaha

Qaseh dalia adelia said...

wahaha comel giler,..tapi kalau berak tu mau pengsan haha

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

merahitujambu
kan! rasa macam nak picit2 jeee.. sangat save hehehe..

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

Qaseh dalia adelia
haha.. tau takpe.. jenuh la tuan die nak bersihkan kat ruang yang sangat kecik tu..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

uhhh..x sanggup ku buat sebegitu kpd kucing2 ku... tp kalu nk rembat salah satu dr kucing d ats bleh ka?

FarhanaDr said...

Heeeeee.. Saya? Takut kucing.. :p

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

anies
tak sanggup ke? comel ape buat camni.. hehe..

boleh2, tapi tak tau sape tuannye =)

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

FarhanaDr
takut kucing?? rugiii2.. =P

Mr. Swift said...

Comel gila camtuh. haha. :DD

Mr. Swift Currently Posted : Ikhlas untuk awak yang bergelar wanita teristimewa...

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

Mr. Swift
kan? meow~~ =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat