Pages

Follow Me ^.^

Thursday, January 6, 2011

Pengalaman Mendewasakan

Start minggu ni, kakak aku yang ke-3 hantar anak ke-4 dia yang baru berusia 2 bulan untuk dijaga oleh mak aku selama sebulan (skemanya ayat). So aku pun tolong la jaga sekali.. Aku ni bukanlah reti sangat jaga budak, nak nak lagi baby macam ni walaupun anak buah aku dah 24 orang.. Maklum la, anak bongsu (ada kena mengena ke?) 0ke, sambung balik. Setakat cuci kencing berak utk budak-budak yang dah boleh berjalan aku oke lagi, tapi kalau baby ni aku memang tak reti. Kalau nangis, sumbat susu/puting kosong, atau agah je.. Oke, agah pun aku tak pandai sangat, tapi boleh la.. Kira ada la dia gelak-gelak hehe.. Takpe, pengalaman untuk masa akan datang tu.. Tapi bila pikir-pikir balik, camne la nak kawin, nak ada anak camni.. Haihhh.. Ke situ pulak..

Image Hosting by PictureTrail.com

0 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat