Pages

Follow Me ^.^

Wednesday, January 5, 2011

Mode Cuti

Aku masih lagi dalam mode cuti. Mood pun ye jugak la.. Oopss silap, bukan cuti, MC. Hari ni hari terakhir aku MC, tapi macam tak boleh pegi keje lagi je ni.. Sedar tak sedar, dah seminggu aku cuti+MC. Keje kat opis pun tertangguh. Boss~~ esok & lusa saya nak cuti boleh? Saya betul-betul tak dapat datang, bukan alasan ni.. Bos nak potong gaji saya pun takpe (bukan bos aku baca pun huhuhu..) Adeh, camne aku nak cakap ni...........

Image Hosting by PictureTrail.com

0 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat