Pages

Follow Me ^.^

Friday, December 10, 2010

Sakit..

Huhu.. Aku tiba-tiba sakit telinga. Punca→jangkitan (kuman kot). Dah pegi klinik, ubat pun dah abis. Tapi masih sakit.
Dan penyelesaian sementara→makan panadol untuk kurangkan sakit. Kalau tak makan panadol, sakitnya tak tau la nak cakap. Esok mungkin pegi klinik lagi (duit lagi. Dah la duit aku sangat low ni). Cite pasal sakit ni, takde sape pun yang sukakan kesakitan. Tapi sebagai seorang Islam, kena la redha kan. Tapi kadang-kadang tu merungut juga. Jadi aku selalu ingatkan diri sendiri-sakit tu kan penghapus dosa-dosa kecik.. Kena la sabar (ayat pujuk diri sendiri huhu..)

Image Hosting by PictureTrail.com

0 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat