Pages

Follow Me ^.^

Wednesday, November 17, 2010

.........

Aku sekarang ni tengah tak betul.. Kejap oke, kejap nak marah, kejap rasa macam nak bunuh orang. Bukan disebabkan alasan "Biase la, orang perempuan. Sebulan sekali." Bukan. Sebab rasa ni sebenarnya dah lama aku pendam, aku diam. Dan aku dah pernah bagi hint kat orang yang buat aku rasa camni. TAPI DIA TAK FAHAM-FAHAM. Tak tau la pulak kalau-kalau dia buat-buat tak faham. The thing is, takkan la dia tak boleh fikir kalau dia berada kat tempat aku, apa yang dia rasa? Agak-agak la kan. Kang aku cakap direct, kecik ati la, sedih la.. Abis aku?? Oh, fyi dia yang aku maksudkan ni sama jantina dengan aku. Sebab tu aku cakap "kalau dia berada kat tempat aku." Sebab sebagai orang yang sama jantina dengan aku, dia sepatutnya faham apa yang aku rasa. Aku dah penat, sangat penat untuk buat macam takde ape, macam aku tak kisah. AKU SANGAT KISAH OKE!! Ye, aku akui yang aku pun tak perfect, mesti la pernah buat orang marah, kecik hati. Tapi aku seboleh-boleh cuba nak elakkan. Tapi orang lain? Macam seronok sangat nak sakitkan hati aku. Dan masalahnya diri aku sendiri pun 1 hal. Aku selalu cakap, "takpe", atau "takpe la.." sedangkan hati aku cakap lain. Dan bila aku cakap "no komen" SELALUNYA ada sesuatu di sebalik ayat tu (bukan setiap masa oke, selalunya). Dan aku, walaupun selalu rasa sakit hati, aku masih akan cakap "takpe", "takpe la.." dan "no komen" untuk lindungi apa yang aku rasa sebenarnya.. Dan orang lain, memang takkan faham tu..

Image Hosting by PictureTrail.com

2 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

napa ni???

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

ade la sorg ni yg da wat sy sakit ati.. mgkn dia x sedar, tp dia pnh tnye x pe ke dia wat cmni2? n sy jwb n0 k0men.. x leh pk ke n0 k0men itu sesuatu?? klau x pe msti la sy jwb x pe, sy x mrh pn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat