Pages

Follow Me ^.^

Friday, September 17, 2010

Diam Diam.....

Dalam dunia ni ada bermacam-macam jenis orang. Ada yang baik, ada yang jahat, ada yang serius, ada yang suka main-main, ada yang kecoh, ada yang pendiam (aku la tu hehe). Ada orang kata, orang pendiam ni selalu pendam apa yang dia rasa, senang cite makan dalam. Betul, memang betul. Contohnya aku la kan. Kalau aku sedih, biasanya aku akan simpan sorang-sorang je. Kalau aku marah pun sama jugak. Aku tak suka kalau ada kata-kata aku yang menyakitkan hati orang lain (walaupun mungkin ada tapi tak sengaja), malangnya orang takde pun nak jaga hati aku. Kadang-kadang aku sangat berharap, aku boleh marah orang yang sakitkan hati aku. Rasa macam nak cakap je, 'go to hell' atau 'lantak ko lah' atau 'pergi mampus', tapi aku ni tak sampai hati, dan aku pun tak suka nak maki-maki orang. Tapi tu la, diri sendiri jugak la sakit kan. Ye aku tau, kesabaran tu sebahagian daripada iman. Tapi setiap orang ada tahap kesabaran masing-masing. Dan aku, walaupun kadang-kadang dah tak boleh sabar, aku akan pujuk diri sendiri supaya terus bersabar. Kalau la aku boleh cakap, 'DON'T TEST MY PATIENCE'.

Image Hosting by PictureTrail.com

3 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

kadang2 kita kena luahkan...jgn simpan2 ok...

HanimQatrunnada said...

i've tried.. tapi kadang-kadang luahan tu cuma akan mengeruhkan lagi keadaan..

kausar daud said...

hi cik hanim, nk komen sket leh..hehe..sama la kita dua ni.sy pn memg pndiam sgt.bile nk bkomunikasi lebih2 lg ngan org yg x biasa jd susah.nk sgt jd becok mcm kwn2 tp tu la..lbih slesa duk snyp2 je..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat