Pages

Follow Me ^.^

Tuesday, August 3, 2010

My First Post~Blog???

"Blog?? Apebende blog tu?" Camtu la reaksi aku masa memula dengar pasal blog. Ye la, masa tu tak berapa nak celik IT lagi.. Aku ingatkan blog tu untuk orang-orang skema je.. [Sebab aku tengok blog kawan aku skema je huhu] Bila dah lama-lama baru tau blog tu camne.. Tapi masa tu tak terpikir pun nak ada blog sendiri.. Bila tengok ramai orang ada blog, teringin la pulak! Terpengaruh la senang cite hehe.. Tapi sebenarnya aku memang minat menulis, cuma tak berapa nak reti nak ekspresikan perasaan aku dalam bentuk tulisan. Huh, ape skema lak ayat aku ni huhu.. Aku teringin jugak nak jadi sorang penulis, tapi apekan daya, idea takmo datang pulak. Nak perah-perah otak cam tak larat lak rasenye.. Anyway, harap-harapnye pasni aku leh menulis lagi.. Sila la datang lagi idea yang mencurah-curah hoho~~

Image Hosting by PictureTrail.com

0 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat