Pages

Follow Me ^.^

Monday, August 16, 2010

Berbuka Puasa+ Famili Gathering

Sabtu lepas berkumpul 1 keluarga, buka puasa same-same. Tapi sebenarnya bukan semua pun ada la.. Akak-akak aku 4 orang dengan keluarga masing-masing je. Tu pun dah riuh, macam taska pun ade sebab ramai budak-budak. Maklum la, keluarga besar la katakan. Budak-budak je dah ade 13 orang, campur dengan ktorang yang dewasa ni 10 orang.. Whoa!! Hari tu tak kira pun, hari ni kira memang ramai la pulak.. Kalau betul-betul kumpul 1 keluarga, tak tau la nak duduk mane. By the way, agak best jugak la berbuka ramai-ramai walaupun akak aku cakap nak pengsan hehehe.. Kelam-kabut dibuatnye, orang tu cakap, orang ni cakap, dah macam kat pasar pun ade. Tapi tak kisah la, mengeratkan lagi silaturrahim..<------ayat poyo je. Lepas berbuka, pinggan pun melambak-lambak la nak kena basuh.. Sampai 3 orang [sorang basuh-letak sabun, sorang bilas, sorang lagi susun], macam restoran daaa, hehe.... Tu baru buka puasa, belum raya lagi.. Tapi ye la, raya pun bukan sume adik-beradik aku balik. Kena la bergilir-gilir dengan rumah mertua kan. Tu la bestnya anak ramai-mak aku yang cakap ni.. Bila berkumpul, meriah betul.. Walaupun ktorang raya kat K.L je, kira meriah la ada budak-budak yang ramai..

Image Hosting by PictureTrail.com

3 JυTα ℓємση ρєяυTυѕαη ¢нєηTα:

merahitujambu said...

bestkan buka ramai2...lau raya lom tentu dpt kumpul cmni kan

putihsucihani said...

betul betul betul..

Anonymous said...

x sabau nk dok sopa baru sok ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I Can Feel Your Heartbeat